Spön står som regnet i backen......

Nu regnar det vill jag lova. Om man ändå tvivlar så kan man kolla in norrmannens sida. Han vet. För Lördagen ser det faktiskt lite bättre ut nu. Sol och växlande molnighet verkar det bli. Perfa. Lasse kommer hit halv 10 och vi ska möta upp två till i Solna innan vi styr till starten. En kille från Bergshamra som blev ny medlem i forumet Norrtälje Bikers kanske kommer att haka på. Ska ta kontakt med honom via forumet.

Ska försöka komma ihåg å ta massa med bilder för å lägga upp sedan. Ska nog ta "hoj telefonen" (Ericsson C702) som e lite mer tålig för vatten än P1i och en lite mindre telefon. Blir lite bättre bilder tycker jag med ändå är det lika upplösning.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så det är dags för en liten tur igen! Vet du vad jag tänkte på imorse, jo förstår du. Är man en biker så MÅSTE man ju ha en tatuering? Så daddy, det är dags nu.



Ja skit smart med webcam :) har inte försökt än, vet inte hur man gör. Så det får du visa mig imorgon!

Kram!

2009-08-13 @ 19:25:18
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Lina

Större mage, nää jag tycker din mjölkmage passar kanon. Och vet du vad, du har ju musche ;) Så jag tycker inte att du vore ett undantag! Jag ska allt ta och leta upp en cool.

2009-08-13 @ 20:44:22
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0