Sög i hoj tarmen på väg från jobbet.....

Jag har börjat gå från Tekniska till och från jobbet sen ett tag tillbaka. Idag när jjag gick från jobbet till Tekniska sög det  i hoj tarmen.  Solen sken och det var varmt å skönt igen. Hörde hojar lite överallt där jag gick. Såg en Bandit parkerad på vägen. Fin va den. Har också kollat in Yamaha TDM 900 som e mycket lika Bandit, men jag tycker Bandit är ett strå vassare. Skrev ut nåra jysta shots på hojar idag som ska pryda väggen i sovrummet. Måste ta ett jyst kort på Sussie med så hon får va bland dom andra. Har inte ansökt om plats ännu:-). Får jag inte ha dom på väggen ska den stå i garaget. E de bra?

Ingen miljon vinst blev det idag heller även om jag försökte.Plötsligt händer det, sägs det ju, men fan vet. Funderade lite idag på väg till jobbet om man nu hade vunnit en massa vilken hoj man skulle köpa.  Skulle man köpa en BMW 1300 GT med all lull lull som BMW har för runt  200 000 eller en Bandit  1250 SA för  runt 100 000? Provkörde en BMW 1300 GT i våras. Kändes lite klumpig, men va jävligt skön på landsväg. Ska man åka långt måste denna va den ultimata hojen. Jag skulle tro att Bandit:en e skojigare och smidigare å köra.  Törs inte provköra, med risk för att bli helsåld.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha pröva den först, vilka tomtar! Och vad less man blir, att folk inte kan ha vett! Det som jag blev mest sur över det var att han fick allt att vända mot mig, att jag hade sagt en annan summa innan och sen ville ha 400 till på plats. Men jag vet väl för i helvete vad jag ska ha för den? Idioti. Och bara skrattar åt mig när jag frågar om överföringen, visserligen så visste jag att han inte skulle göra det. Men en normal säger ju ja, och sen skiter i det. Den här människan bara rycker grejen ifrån mig och skrattar samt ser på mig som om jag vore helt dum i huvudet. Jag kände mig lagom bestulen när jag åkte hem, visserligen bara 300 MEN bara grejen att köra över en på det viset! Skratta åt mig när jag vill ha betalt :S TROLL!

2009-08-27 @ 09:47:29
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0