Äntligen Fredag!!

Hej igen,

Äntligen Fredag. Klockan e 6:00 idag med. Termometern visa 8,1 grader. Står (sitter) i valet och kvalet. Blir det hoj idag eller inte? Brukar spana in trafiken.nu för att se hur vädret  är i realtid mot Stockholm. Har hänt att det varit fint här ute men närmare stan har det regnat. Definitionen på "fint" är i det här fallet inget regn.

Det som jag funderar på om det blir hoj är handskarna. Jag tror dom e lite för tunna. Det kan bli "kallt om fingret" i dom och det e inte bra. Jag har ännu inte åkt med dom när det varit under 13 grader. Jag tyckte att det redan då började kännas lite svalt och nu är det då 5 grader mindre ändå. Vilka problem det blir.

Fördelen med att åka hoj, förutom att det är kul, e ju att jag kommer hem tidigare.

Jag tror det blir hoj idag.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0