Antal dagar krymper...

då man kan åka hoj :-( . Sorgligt men sant. På morgonen när man kan tänka sig att åka till jobbet är det så disigt att det är blött på marken. Molnen ligger lågt kan man nästan säga. Det är bara att inse att det går mot höst och vinter. Någon morgon ska man väl kunna åka ändå. Jag behöver bara ett par tjockare handskar. I vinter kommer det att bli en ny jacka. Den jag har var ett lite för snabbt köp. Det var skit varmt och trångt i butiken så det blev inte så många prov av andra jackor. Jag konstaterade nämligen att när jag tagit ut fodret så försvann en innerficka och det fanns bara den. Ingen ficka under fodret. Nästa jacka ska också bli lite längre då denna är i kortaste laget.

Ska skaffa mig en lyft för hojen med så man kan mecka/putsa skruva av ett hjul eller så på ett smidigt sätt. Biltema har en som ser bra ut för 849 kronor. Jag ska nämligen byta däck till nästa säsong. Då är det smidigt att kunna lyfta upp den medans man lämnar in fälgen för montering av däck. Tänkte ge MC Däck en chans. Skapliga priser verkar det vara. Metzeler 880 Marathon fram å bak för c:a 1.700 kr.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0