Å va tog det fina vädret vägen??

Hej igen,

Jaha. Då var det helg igen och det utlovade fina "vädret" försvann som en avlöning. Så var det med den saken. Man får väl hoppas att det klarnar upp på eftermiddagen, men då finns det annat å göra så det blir inget åkande i alla fall. Får hoppas på morgondagen.

Vi skulle ut igår kväll en stund och han bara ut på 77:an så började det duggregna. Surt va? Så vi vände hemmåt igen. Det var den absolut kortaste svängen vi tagit.
 
Nu börjar faktiskt solen att visa sig :-). Fast det finns lite att torka upp efter regnet som kom tidigare i morse. Hojen är ny puttsad, så jag skulle vilja ha den så. Bara det minsta blöta på vägen så blir det så förbannat skitigt. Det är mycke som ska stämma innan man tar ut hojen.

Jag skrev väl innan formsvackan att vi åkte Mälaren Runt med en jobbarkompis. Det var häftigt. Det var totalt c:a 15.000 hojar!! Att det var sån uppståndelse runt Mälaren med folk som satt och vinkade och hade satt upp camping bord och fikade längs vägen trodde jag inte. Det var fullt överallt. Coolt. Nästa är ska vi försöka få mer fler hojåkare från jobbet. Vi har börjat bearbeta dom lite redan.

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Då borde jag få följa med på en lång-tur ;)

2008-09-20 @ 21:21:13
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0